Зведені результати експертного анкетування сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки спеціалістів з ІТ технологій. факультетом математики та інформатики (ФМІ) ЧНУ представниками 10 комп'ютерних компаній м. Чернівці.
2. Орієнтовна кількість випускників ФМІ (зокрема спеціальності ПМ), які працюють у Вашій організації?
_____________(~150)_____________________________________________________________
3. Які з наведених нижче чинників мають, на Вашу думку, найбільший вплив на ефективність професійної діяльності ІТ фахівця та його кар'єрне зростання. Дайте оцінку за п'ятибальною шкалою від 1 (низький рівень) до 5 (високий рівень).
1. Рівень загальнотеоретичної підготовки
|
1 (0)
|
2 (1)
|
3 (1)
|
4 (4)
|
5 (4)
|
2.Рівень базових (професійних) знань і навичок
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (0)
|
4 (1)
|
5 (9)
|
3.Стратегічне мислення
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (2)
|
4 (3)
|
5 (5)
|
4.Націленість на кінцевий результат
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (0)
|
4 (4)
|
5 (6)
|
5.Здатність працювати в колективі, команді
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (0)
|
4 (2)
|
5 (8)
|
6.Здатність ефективно представляти себе й результати своєї праці
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (3)
|
4 (6)
|
5 (1)
|
7.Націленість на кар'єрне зростання і професійний розвиток
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (2)
|
4 (6)
|
5 (2)
|
8. Ерудованість, загальна культура, комунікабельність
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (4)
|
5 (5)
|
9.Ведення ділової документації
|
1 (0)
|
2 (2)
|
3 (5)
|
4 (3)
|
5 (0)
|
10.Інше (вкажіть):
Знання іноземної мови
Мотивація до вивчення базових технологій
|
1 (0) (0)
|
2 (0) (1)
|
3 (0) (0)
|
4 (0) (0)
|
5 (2) (0)
|
4. Наскільки Ви задоволені рівнем професійної підготовки випускників ФМІ, які працюють у Вас в організації? Дайте оцінку за шкалою від 1 (низький рівень) до 5 (високий рівень).
5. Наскільки Ви зацікавлені в прийомі на роботу випускників ФМІ?
Дайте оцінку за шкалою від 1 (не зацікавлений) до 5 (повністю зацікавлений).
6. Наведіть свою оцінку ФМІ, як підрозділу ВНЗ, за наступними критеріями. Дайте оцінку за шкалою від 1 (незначний рівень) до 5 (дуже високий рівень).
1.Ділова репутація, імідж факультету
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (2)
|
5 (7)
|
2.Конкурентоспроможність освітніх послуг
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (8)
|
5 (1)
|
3.Професорсько-викладацький склад
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (5)
|
5 (4)
|
4.Матеріально-технічна база
|
1 (0)
|
2 (2)
|
3 (5)
|
4 (3)
|
5 (0)
|
5.Якість освітніх послуг (магістерська підготовка)
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (3)
|
4 (5)
|
5 (2)
|
6.Зміст навчальних програм
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (7)
|
4 (2)
|
5 (1)
|
7.Використання новітніх, інтерактивних методів навчання
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (5)
|
4 (3)
|
5 (2)
|
7. Оцініть якості та навички випускників ФМІ за п'ятибальною шкалою від 1 (низький рівень) до 5 (високий рівень)
1.Рівень загальнотеоретичної підготовки
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (5)
|
5 (2)
|
2.Рівень базових (професійних) знань і навичок
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (2)
|
4 (4)
|
5 (3)
|
3.Стратегічне мислення
|
1 (0)
|
2 (2)
|
3 (1)
|
4 (4)
|
5 (2)
|
4.Націленість на кінцевий результат
|
1 (0)
|
2 (1)
|
3 (3)
|
4 (3)
|
5 (2)
|
5.Здатність працювати в колективі, команді
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (2)
|
4 (5)
|
5 (3)
|
6.Здатність ефективно представляти себе й результати своєї праці
|
1 (0)
|
2 (1)
|
3 (4)
|
4 (4)
|
5 (0)
|
7.Націленість на кар'єрне зростання і професійний розвиток
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (0)
|
4 (6)
|
5 (3)
|
8.Ерудованість, загальна культура, комунікабельність
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (1)
|
4 (9)
|
5 (0)
|
9.Ведення ділової документації
|
1 (0)
|
2 (0)
|
3 (7)
|
4 (2)
|
5 (0)
|
10.Інше (вкажіть):
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|